Sinema Güncel Spor Ekonomi Dünya 3. Sayfa Sağlık Eğitim Kültür Teknoloji Medya Kadın Yerel Yaşam Kulis Mizah
Ana Sayfa > Sağlık > Su içmek felç riskini azaltıyor!
Su içmek felç riskini azaltıyor!
Münster Üniversitesi uzmanlarının yaptığı bir araştırmaya göre su içmek felç riskini azaltıyor ...
22-02-2012 17:11
Sağlık
0 Yorum
Haberi Yazdır

Münster Üniversitesi Tıp Fakültesinin yaptığı bir araştırmaya göre su içmek felç riskini azaltıyor.

Münster üniversitesi tıp fakültesi uzmanlarının, sonuçları Journal of the Neurological Science'da yayımlanan araştırması, inme geçirdikten sonra bol sıvı alınmasının, ikinci bir inme riskini yüzde 25 oranında azalttığını gösterdi.

ALKOLLÜ İÇECEKLER SIVI KAYBINA NEDEN OLUYOR

563 hasta üzerinde yapılan araştırmada, deneklerden aldıkları sıvı miktarını yazmaları istendi. Kahve ve alkollü içecekler, sıvı kaybına neden oldukları için, alınan miktarın yarısı kadar sayıldı.

Günde iki litre ve üzerinde sıvı alanların ikinci bir inme geçirme riskinin yüzde 25 daha az olduğu görüldü. Hastalarda yapılan plak oluşumu ölçümü de sonucu doğruladı.

 

 

Etiketler :
arastirma - su - icme - felc -
22-02-2012 17:11
Sağlık
0 Yorum
Haberi Yazdır
YORUM YAZ
Fenerbahçe Melo'yu resmen...
Ahmet Kekeç
Hiç imamdan oyuncu olur mu?
Emre Aköz
Tek emperyalist ABD mi?
Mehmet Barlas
İki soruna ilişkin iki önemli soru var...
Engin Ardıç
Bay Mustafa
 
Künye Sık Kullanılanlara Ekle Giriş Sayfam Yap Rss - Xml Siteme Ekle İletişim
Sitemiz sadece internet üzerinden yayın yapmaktadır.
Tüm hakları saklıdır. İzinsiz ve kaynak gösterilmeden alıntı yapılamaz.
2011
© Toplumsal Hafıza
Kodlama : Networkbil.net